dijous, 13 de setembre del 2012

Gota malaya


CATALÀ

Definitivament sóc un "malalt".... ni el meu cap ni el meu cos s’acostumen a fer vacances triatlètiques. Odio les sensacions d’aixecarme i no posar-me en remull o  de que arribi l’hora de dinar i no tingui ganes de rebentar-me a menjar. És com si el meu cos no anés a l’hora!

Està clar que el cos s’acaba acostumant a tot i encara que alguns diguin que tant esport no pot ser bo, no es pot negar que hi ha poques sensacions millors que la de notar que els engranatges de l’organisme estan com toca, i no hi ha millor forma per aconseguir-ho que moure l’esquelet!
Tot i això, ara el que toca es posar el “mode OFF”, i en contra del que el cos (i ara ja la ment) ens demana, és recomanable passar per aquesta peculiar “gota malaya” com a mínim un cop l’any.


Més enllà d’això, volia desitjar moltíssima sort als nois i noies que van amb la Selecció Catalana a competir a Mazarrón aquest cap de setmana. M’hagués encantat anar-hi però... estic fet un cromo i dels dolents! Segur que ho rebentareu tot!!

PD: la universitat ha comensat i amb això, la meva organització de “atleta professional” passa a ser la de... no se, no tinc temps! Vaig tard!!!

 CASTELLANO

Definitivamente soy un “enfermo”... ni  mi cabeza ni mi cuerpo se acostumbran a las vacaciones triatléticas. Detesto las sensaciones de levantarme y no ponerme a remojo o de que llegue la hora de comer y no tener ganas de rebentarme deborando de todo. Es como si mi cuerpo no fuera a la hora!
Está claro que el cuerpo se acaba acostumbrando a todo y aunque haya gente que diga que tanto deporte no puede ser bueno, no se puede negar que hay pocas sensaciones mejores que la de notar que los engranajes del organismo estan donde toca, y no hay mejor manera de conseguirlo que moviendo el esqueleto!
Sea como sea, ahora lo que toca es poner el “mode OFF”, y en contra de lo que el cuerpo (y ahora ya la mente) nos pide, es recomendable pasar por esta peculiar “gota malaya” como mínimo una vez al año.

Más allá de esto, quería desear muchísima suerte a los chicos y chicas que van con la Selección Catalana a competir en Mazarrón este fin de semana. Me hubiera encantado ir con ellos pero... estoy hecho un cromo y de los malos! Seguro que lo rebentais todo!!

PD: la universidad ha empezado y con ello, mi organización de “atleta profesional” pasa a ser la de... no se, tengo prisa! Voy tarde!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada