dimecres, 24 d’octubre del 2012

Ba-Tec, Ba-Tec, Ba-Tec!!



CATALÀ:
Bueno bueno... la cosa es comença a posar interessant, després d’uns quants dies amb unes agulletes ben xules tot es comença a posar a lloc. Alguna sortideta amb bici, algun trote pel riu (el qual ja m’ha fet venir una mica de periostitis però... està controlat crec...) i sobretot piscines i piscines. Com es normal, on més ràpid he començat a fer coses ha sigut a l’aigua ja que en aquest medi gairebé no hi ha cap perill de lesiló (només faltaria que ara m’agafessin mals per nedar!!).
Tot i això ja començo a tenir ganes de “enxixar” una mica les cames i per això m’he buscat plans de cap de setmana! Com ja us vaig dir faré la cronoescalada al Forat del Vent a Cerdanyola diumenge però a més a més aprofitant que tenia una mica de “run” dissabte, m’he apuntat a una cursa solidària pels voltants del Tibidabo en favor de les cardiopaties congènites, en tinc moltes ganes i és un motiu que em fa especial il.lusió.
Res més, s’acosten els examens i hi ha feina per donar i regalar! Cuideu-vos tots!



CASTELLANO:
Bueno bueno... la cosa se empieza a poner interesante, después de unos días con unas interesantes agujetas todo se empieza a poner en su sitio. Alguna salida en bici, algun trote por el río (el cual me ha hecho aparecer un poco de periostitis... la cual creo que esta controlada...) y sobretodo piscinas y piscinas. Como es normal, donde más rápido he empezado a hacer cosas es en el agua ya que es en este medio donde casi no hay posibilidades de lesión (sólo faltaría que ara me cogieran dolores por nadar!!).
Como ya empiezo a tener ganas de “enxixar” un poco las piernas me he buscado planes para el fin de semana. Como ya dije haré la cronoescalada en el Forat del Vent en Cerdanyola el domingo pero a parte de ésto, aprovechando que tenía un poco de “run” el sábado, me he apuntado a una carrera solidaria alrededor del Tibidabo en favor de las cardiopatias congénitas, tengo muchas ganas y este motivo me hace especial ilusión.
Nada más, se hacercan exámenes y hay faena para das y tomar! Cuidaros!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada