divendres, 19 d’octubre del 2012

Si però no...


CATALÀ:

Senyors ja tenim el cap de setmana aquí! I ja tocava! Mitja setmana amb una mica d’angines, universitat, treballs, entrenos...de tot! Podríem dir que ha estat una completa completa!

El peu sembla que va a millor, tot i que no s’acaba de curar... la veritat és que no se massa què pensar, si preocupar-me, si no...deixem passar el temps i segur que s’acaba de posar tot bé, o això m’agrada pensar!
Dimarts ja es començaven a notar les primeres “agulletes” de la temporada... i benvingudes siguin!! Ja tenia ganes de notar els braços i les cames que últimament estàven una mica adormits.
La setmana no ha tingut massa cosa d’especial o sigui que us explicaré una cosa que vaig descobrir fa poc (alguns segur que ja fa temps que sabeu que existeix) i que realment m’està ajudant molt en la meva rehabilitació. És el “tub” aquest de la foto. Consisteix en anar-lo passant pels llocs que tens més carregats i apart de ferte un mal considerable és com si ajudés als músculs a relaxar-se. Segur que algú més expert que jo us faria una exposició molt xula de perquè passa això, però jo no ho se... la única cosa que us puc dir és que si teniu la oportunitat de probar-ne algun ho feu.
Per últim dir que ja tinc la primera miniguerra de la temporada a la vista, si tot va bé, la setmana que ve faré la cronoescalada del “Forat del Vent” un port de Cerdanyola on normalment entreno. Ho organitza el triató Cerdanyola i realment la pujada és molt maca... podria dir que fa poc que entreno i bla bla bla... però jo no puc competir sense anar a tope o sigui que nois... a rebentar-nos s’ha dit, sort que es curtet...
Això és tot, després d’un divendres molt tranquilet i agradable comença el primer cap de setmana d’entrenos per Pineda, amb tranquilitat, no fos cas que ens féssim mal!!
Apa cuideu-vos tots!!

CASTELLANO:

Señores, ya tenemos aquí  el fin de semana! Ya era hora! Media semana con un poco de anginas, universidad, trabajos, entrenos....de todo! Podríamos decir que  ha sido una semana completa completa!
El martes ya se empezaban a notar las primeras agujetas de la temporada... y bienvenidas sean!! Ya tenia ganas de notar los brazos y las piernas que ultimamente estaban un poco dormidas.
La semana no ha tenido mucha cosa especial o sea que os explicaré una cosa que descubrí hace poco (algunos de vosotros seguro que ya sabéis que existe) y que a mi me está ayudando mucho con mi rehabilitación. Es el tubo de la foto. Consiste en pasarlo por los sitios en que se esté mas cargado y aparte de hacerte un daño considerable ayuda a relajar los músculos. Seguro que alguien más experto que yo os haría una exposición muy xula diciendo el porqué de todo ésto pero yo no lo se... lo único que os puedo decir es que si teneis la oportunidad lo probéis.
Por último, decir que ya tengo mi primera miniguerra de la temporada a la vista, si todo va bien, la semana que viene haré una cronoescalada en “el Forat del Vent”, un puerto de Cerdanyola donde normalmente entreno. Lo organiza el triatlón Cerdanyola y realmente la subida es muy chula... podría decir que hace poco que entreno y bla bla bla... pero yo no puedo competir sin ir a tope o sea que chicos... a rebentarnos todos se ha dicho, suerte que es cortito...
Ésto es todo, después de un viernes muy tranquilo y agradable empieza el primer fin de semana de entrenos en Pineda, con tanquilidad, no nos vayamos a hacer daño!
Ale, a cuidarse todo el mundo!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada