dimecres, 10 d’octubre del 2012

ready...steady...GO!!


CATALÀ:

Bueno... comencem o què?
Això ha sigut la meva autopregunta de cada matí des de fa ben bé una setmana i mitja. La resposta dia si dia també era... no!!! ja sé que sóc un ansiós que no pot estar sense fer res però realment ha sigut molt extrany aixecarme i anar directament a la universitat sense passar per la piscina.
Tot i això, cal dir que no he desaprofitat el temps, gens ni mica. He començat la universitat tranquilament, he sortit amb els amics, he vist gent que feia molt (per no dir massa) que no veia, he carregat piles i m’he aburrit, cosa que de tant en tant també està bé. A més a més he dedicat tots els meus esforços a rehabilitar el peu que ens ha portat tants mal de caps a final de temporada... i sembla que ho he aconseguit tot i que no estic al 100% encara.

Un cop situats dins del nou curs ha arribat el moment de començar a divertir-nos una mica! Dilluns començo els entrenos, amb molta ilusió i ganes però amb cap, no fos cas que ens féssim mal.
Pel que fa al club on competiré aquest any, com alguns ja sabeu, será... bé de fet no té nom oficial encara, o si més no, no el sé. En Miquel, el meu entrenador amb la empresa Wefeel monta un petit equip amb la gent a qui entrena i jo en formaré part. Confio plenament amb el míster i com ja vaig dir en l’anterior entrada, era la única opció de que marxés del Cerdanyola. Em fa molta il.lusió ja que estic segur que farem un equip molt maco i ens podrem ajudar moltíssim.

Finalment, m’agradaria agraïr a Tri&du la confiança que havia dipositat en mi, tot i que els projectes no s’han pogut acabar de fer degut al canvi d’equip són una gran botiga i uns grans professionals.

PD: a partir d’ara la intenció és que el blog arrenqui de nou... esperem poder portar-ho tot i que no us aburriu gaire els pocs que us pareu a xafardejar!

CASTELLANO:

Bueno... empezamos o qué?
Ésta ha sido mi autopregunta cada día por la mañana desde hace mas o menos una semana y media. La respuesta día si día también era... no!! ya sé que soy un ansioso que no puede estar sin hacer nada pero realmente ha sido muy extraño levantarme e ir a la universidad sin pasar por la piscina.
Hace falta decir, pero, que no he desaprovechado el tiempo, nada de nada. He empezado la universidad tranquilamente, he salido con mis amigos, he visto gente que hacía mucho (por no decir demasiado) que no veía, he cargado pilas y me he aburrido, cosa que de vez en cuando no esta tan mal. Además he dedicado todos mis esfuerzos en rehabilitar el pie que tantos dolores de cabeza nos hizo pasar a final de temporada... y parece que lo he conseguido aunque todavía no estoy al 100%.

Una vez situados dentro del nuevo curso ha llegado el momento de empezar a divertirnos un poco! El lunes empiezo los entrenamientos, con mucha ilusión y ganas pero con cabeza, no nos vayamos a lesionar.
Respecto al club donde competiré este año, como algunos ya sabéis, sera...bueno, de hecho no tiene nombre oficial aún, o como mínimo, yo no lo sé. Miquel, mi entrenador, conjuntamente con la empresa wefeel monta un pequeño equipo con la gente a la que entrena y yo formaré parte de él. Confío plenamente en el míster y como ya dije en la anterior entrada, era la única opción de que me fuera del Cerdanyola. Me hace mucha ilusión ya que estoy seguro de que formaremos un equipo muy majo y nos podremos ayudar muchísimo.

Finalmente, me gustaría agradecer a Tri&du la confianza que habían dipositado en mi, aunque nuestros proyectos no se hayan podido llebar a cabo debido al cambio de equipo, son una gran tienda i unos grandes profesionales.

PD: a partir de ahora la intención es que el blog arranque de nuevo... esperemos poder hacerlo todo y que no os aburráis demasiado los pocos que os paréis a xafardear.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada