dijous, 8 de novembre del 2012

Cap de setmana complet...setmana caòtica!


Ja tornem a ser aquí! Després de 4 dies amb exàmens i més exàmens, molt estudi i bastant colapse mental ja sóc “lliure”...tinc les neurones una mica fetes caldo però això ho arreglarà el cap de setmana.
Primer de tot volia explicar una bona experiència viscuda el cap de setmana passat quan vaig poder visitar, un dia gairebé sencer, el “Trainning camp” que feia en Miquel juntament amb Wefeel a Tossa de Mar. Vam anar amb bici per unes carreteretes maquíssimes i vam poder córrer i aprendre uns quants exercicis de tècnica nous amb en Miquel. A més a més vam poder gaudir d'una sessió de gimnàs de les “completitas completitas” a càrrec d’en Ruben,  ja cap al tard.  Tot això molt tranquil·lament però aprenent aspectes importants de la pretemporada. Només us dic que mentre anàvem pedalant comentàvem: “quan ens jubilem hem de comprar una casa aquí”... era un paradís!


Més enllà d'això com ja us he explicat, setmana boja d'exàmens on s’entrena una mica com es pot però al final, com a mínim en l’aspecte esportiu, no ha sigut cap catàstrofe.
Finalment volia explicar una molt bona notícia que em fa realment il·lusió. A partir de la setmana vinent entrenaré la natació amb un grup de júniors i infantils de Sabadell. Segurament estaré amb ells uns quants mesos. Realment vaig acabar una mica tocat quan vaig decidir deixar la natació, però he tingut temps d'agafar forces i ganes de tornar a aixecar-me dia si i dia també ben d'hora ben d'hora. Tot i això, crec que aquest any i mig d'entrenaments més aviat sol a l’aigua no han sigut en cap cas negatiu, tot té coses bones i dolentes però ara el que vull és això i gràcies a en Miquel i als entrenadors del CNS serà possible.
Que passeu molt bon cap de setmana i els que sortiu amb bici... abrigueu-vos que aquesta setmana jo he estrenat la congelació de peus temporada 2012-2013!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada