diumenge, 18 de novembre del 2012

It's raining men!!

Cap de setmana mooooolt passat per aigua, sortíem amb bicicleta dissabte i mica a mica anàvem quedant xops (no se si de la pluja o de la suor). Quan sortim tots junts per alguna extranya raó el ritme s'anima i s'anima... i ens agrada! Ja us vaig dir que aquest any les sortides amb bici seran dignes de guió de pel.lícula de Holliwood... sort que de moment no toca que vagin fort... que no vol dir que els altres no hi anem.
A la tarda una mica de run per terres del Maresme;  crec que és el lloc per on més m'agrada córrer: sorra, pla, amb el mar al costat i sempre hi ha gent curiosa (o una mica rara) per allà que fa que tot passi més ràpid.

Diumenge pedalada en solitari, bé... sol amb la pluja un altre cop, no ha parat en tota l'estona. A Parpers, quan jo ja anava una mica tocat, m'he trobat una noia caminant amb la bicicleta al costat, havia punxat. He parat i hem intentat canviar la càmera ja que ella no podia  però,  tornava a punxar i no tenia res "clavat", devia tenir la llanta malament... o vés a saber tu què. La pobra ha hagut d'anar caminant fins a casa seva i era de Vilassar... m'ha sabut greu però no podia fer res més...
A la tarda intent d'estudi, intent de siesta, intent de fer algo productiu... però res... és que tinc una nyonya a sobre brutal! Es comença a notar una mica el cansament, les setmanes ja no són lights, però d'això es tracta, no em queixo pas! 
Res més, que tingueu bona setmana, que no plogui gaire i que arribem mig sencers al cap de setmana que ve si pot ser!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada