dimecres, 19 de setembre del 2012

La llum al final del túnel


CATALÀ:

Dia plujós per no dir tormentós dins d’una setmana sense massa història. Algun entreno de natació i bicicleta per treure’m el “mono triatlètic” i no quedar massa encarcarat. No se si a vosaltres us passa igual però jo quan no faig res durant una temporada tinc la sensació que oblido què és això de fer esport, molt mala sensació!!

El lloc més freqüentat aquests últims dies ha sigut possiblement el metge, sembla que anem trobant el problema però no és gens fàcil! Com ja vaig dir, queda molt per poder dir que estic adaptat a la gravetat! Ara toca posar el frè de mà i aprofitar aquest “descans actiu” per fer un “resset vital” que em deixi començar la temporada com cal.

No m’agradaria acabar aquest post sense comentar un parell de coses ràpides:
1 --> Els que em coneixen saben que em queixo força, i això no serà una excepció. No m’agrada gens que els esports a la tele es basin en futbol més l’esport corresponent de cada cadena (del qual deuen tenir els drets o el que sigui). Diguem teledeporte = futbol+tennis, telecinco= futbol+futbol+motos, antena3= futbol+futbol+formula1... i aixi anar fent... amb la de coses interessants esportivament parlant que estan passant!
2--> Volia donar les gràcies a tots els que estan intentant posar solució als problemes amb el meu estimat peu. Tot i que obviament és una tonteria de problema si ho comparem amb problemes realment importants, pels que fem esport, qualsevol cosa que no ens deixi fer el que ens agrada ja sabeu que es un bon “mal de cap”.
Això és tot! Bon cap de setmana d’entrenos, o en el meu cas, de festa major!!! :).

PD: em moro de ganes de començar l'any que ve, curat i d'es de 0!

CASTELLANO:

Día lluvioso por no decir tormentoso en una semana sin demasiada historia. Algún entreno de natación y bicicleta para parar el “mono triatlético” y no quedar demasiado oxidado. No se si os pasará lo mismo a vosotros pero cuando no hago nada durante una temporada tengo la sensación de olvidar lo que es hacer deporte, que mala sensación!

El lugar más frecuentado los últimos días ha sido posiblemente el médico. Parece que vamos encontrando el problema pero no es nada fácil!! Como ya dije, queda mucho para poder decir que estoy adaptado a la gravedad!. Ahora toca poner el freno de mano y aprovechar el “descanso activo” para hacer un “reset vital” que me permita empezar la temporada como es necesario.

No me gustaría acabar el post sin comentar un par de cosas rápidas:
1--> Los que me conocen saben que soy bastante quejica, y este blog no va a ser una excepción. No me gusta nada que los deportes en la tele se basen en fútbol más el deporte correspondiente a cada cadena (del que supongo que tienen los derechos o lo que sea). Digamos teledeporte = futbol + tenis, telecinco= futbol+futbol+motos, antena3=futbol+futbol+formula1...y un largo etc.. con la de cosas interesantes deportivamente hablando que están pasando!
2--> Quería dar las gracias a todos los que están intentando dar una solución a los problemas con mi querido pie. Aunque obviamente es una tontería de problema si lo comparamos con problemas realmente importantes, para los que hacemos deporte, cualquier cosa que no nos deje hacer lo que nos gusta es un buen quebradero de cabeza!
Ésto es todo. Buen fin de semana de entrenos, o en mi caso, de fiesta mayor!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada