dimarts, 11 de setembre del 2012

Probando probando... un, dos, tres...


CATALÀ

Avui dia 9 de setembre, assegut a un banc de l’aeroport de Santiago de Compostela, esperant l’avió que ens torni a Barcelona després d’un... podríem dir útil però frustrant Campionat d’Espanya, començaré una especie d’experiment amb la intenció de que es converteixi en alguna cosa semblant a un blog.
Reconec que això no ha sigut idea meva, va donar la casualitat que un parell de persones (de les que tenen criteri i dos dits de front), em van proposar que ho fes. Jo al principi no ho veia clar però mica en mica em vaig anar animant... Fa temps, pensava que els blogs eren una cosa exclusiva de “pro’s”, però des que faig triatló he anat veient com no és necessari ser una “bèstia triatlètica” per tenir-ne un... i perquè no jo?
Bàsicament hi ha dos motius pels quals vull intentar fer-lo:
En primer lloc, jo sóc seguidor de diversos blogs i cròniques. M’encanta veure les sensacions i pensaments que tenen altres triatletes o altres esportistes abans, durant i després de competicions o simplement anècdotes del dia a dia que els i passen i que a mi em fan desconectar una mica mentre les llegeixo. En definitiva, sóc xafarder... És per això, que només que hi hagi alguna altre xafarder o xaferdera com jo al qual li fagi curiositat el que em passa, ja haurà servit d’alguna cosa.
En segon lloc, mai he fet res semblant i és per això que vull provar-ho, em fa curiositat i em servirà per explicar certes “Guillemades”, les quals, com ja saben els que em coneixen, no són poques i en molts casos poden arribar a ser força surrealistes.
Bé doncs crec que això és tot, ara ja sobrevolant la península direcció Barcelona posarem punt i final a aquesta mena de “presentació”.

PD: Cal dir que ens ha tocat seure a les fileres de l’avió on hi ha més espai del normal, sense pagar els 3 euros de “tria el teu seient”... n’hi ha que gastem la sort en coses aixi de inutils... ;)


CASTELLANO

Hoy día 9 de septiembre, sentado en un banco del aeropuerto de  Santiago de Compostela, esperando el avión que nos traiga de vuelta a Barcelona después de un... podríamos decir útil pero frustrante Campeonato de España, empezaré una especie de experimento con la intención de que se convierta en algo parecido a un blog.
Reconozco que no ha sido idea mía, se dió la casualidad de que un par de personas (de las que tienen criterio y dos dedos de frente), me lo propusieron.
Yo al principio no lo veía claro pero poco a poco me fuí animando... Hacía tiempo, pensava que los blogs eran algo exclusivo de “pro’s”, pero des de que practico triatlón me he dado cuenta de que no era necesario ser una “bestia triatlética” para tener uno...y porqué no yo?
Básicamente hay dos razones por las cuales quiero intentar hacerlo:
En primer lugar, soy seguidor de varios blogs y crónicas. Me gusta mucho ver las sensaciones y pensamientos  que tienen otros triatletas o deportistas en general, antes, durante y después de competiciones o simplemente anécdotas que les suceden en el día a día  y que a mi me hacen desconectar un poco mientras las leo. En definitiva, soy un “xafardero”... Es por ésto que aunque sólo haya algun otro xafardero o xafardera como yo al cual le haga un poco de curiosidad lo que me pasa, ya habrá valido la pena.
En segundo lugar, nunca he hecho nada parecido y es por ésto que quiero probarlo, me pica la curiosidad y me servirá para explicar ciertas “Guillemadas”, las cuales, como ya saben los que me conocen, no son pocas y en muchos casos pueden llegar a ser bastante surrealistas.
Bueno, ésto es todo, ahora ya sobrevolando la península rumbo Barcelona pondremos punto y final a esta cosa parecida a una presentación.

PD: Es de reseñar que nos ha tocado sentarnos en las fileras del avión donde hay más espacio de lo normal, sin pagar los 3 euros de “escoje tu asiento”... hay gente que gastamos nuestra suerte en cosas tan inútiles... ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada