divendres, 16 de novembre del 2012

Keep going


Divendres perfí! No he pogut escriure res en tota la setmana, ha estat de bojos! Entrenos i uni al màxim dilluns i dimarts. Dimecres... el meu cervell va decidir fer vaga... potser va quedar una mica KO després del swim del matí... Dijous pèrdua de la cartera el que va portar a un caos absolut i un stres seriós. Divendres... divendres ha sigut qüestió de sobreviure!

                                      

En definitiva, ja estem a la 5a setmana d’entrenaments i cada cop les coses van millor. Entrenar natació amb els nedadors crec que ha sigut un encert ja que tot i que vaig una mica més cansat del compte i potser no queda tanta energia per la bike i el run crec que donarà una bona base per l’estiu... aixecar-se a les 5 fa que a les 6 de la tarda estigui mort...tot i així m’agrada tornar-me a sentir una mica nedador, però sense pressió aquest cop!
Apart d’això sembla que els “meus mals de cames”  mica en mica van disminuint. Segueixo fent exercicis de reforç, anant al fisio un o dos cops per setmana, passant-me el rulo i estirant com cal... i corrent sempre amb el fre de mà (tot i que reconec que algun dia no puc aguantar i el trec).
Res més, espero poder sortir amb bike demà amb el MBteam, cada dia l’equip té més bona pinta, crec que hauré de dedicar una entrada perquè els coneixeu tot i que molts d’ells no necessiten presentació!
Bon cap de setmana a tots i molta sort als cerdanyolencs que van a fer la marató de València!!

PD: la foto és de Banyoles feta per Marcus Baker... ja tinc ganes de “festa” un altre cop!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada